CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Countdown

Daisypath Anniversary tickers baby growth Lilypie First Birthday tickers

Friday, September 25, 2009

yaya raya

tahun ni yaya raya kat kelantan. Yaya jumpa ramai sedara mara belah abah Yaya. Yaya jugak ada jumpa tok ngah belah ummi yang duk kat Besut. Kutipan duit raya pon agak menberansangkan..hehe...Ummi dh simpan dalam akaun tabung haji Yaya.

Sian Yaya tak dapat tidur lena masa hari raya sebab asal ada orang datang je, mesti nak tengok Yaya. Bila dah tengok Yaya, geram pulak tgk pipi Yaya yang kembung tu.Dah yaya kene angkat, di cium pipi. tu yang tak leh tido lena tu...Pastu Yaya kene selsema masa last two days kat sana. tapi tak demam...lagi la Yaya tak dapat tido lena sbb idung sumbat...Yaya asik meragam je...btw, here are some pics of Yaya's first raya.










yaya resting in her favourite place selepas digomol oleh orang ramai
(baju ni masa ummi beli time bulan pose,paras lutut...tgk sekarang ape dh jadi?)




yaya on the way balik kl






5 comments:

tinatakeshi said...

uiyo..raudhah pakai tudong ekin..kat opis xnk pakai pon ye..pakai time jamuan raye nanti eh..kawaiii!

ummi-yaya said...

ehehe...aku sendiri rasa macam muallaf pakai tudung ni...

jaja said...

akak time muka kembang leh la pakai tudung ekin tu, la ni dah tak seswai dah hehe..

Raudhah anje said...

abis tu sekarang muka kak jaja dh kuncup ke?

jaja said...

yep, udah slim river :)