CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Countdown

Daisypath Anniversary tickers baby growth Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, September 1, 2009

yaya, yaya, yaya

yaya,








yaya nak tau tak






ummi ngn abah ada satu problem besar.....






ummi ngn abah tak boleh la pegi kat bahagian barangan baby....




mesti tersambar at least sehelai baju untuk yaya...tu tak campur barang yaya lain yang nak dibeli






untuk raya ni je dh abis RM 300++ untuk yaya tau







sebab ummi ngn abah tengok sumer baju comel2...and kalau yaya pakai mesti lagi comel...
tu yang terpaksa beli tu...







rak baju yaya pon dah padat dh tu







lepas ni ummi nak puasa dari membeli baju yaya selama 3 bulan....







doakan ummi berjaya

No comments: