CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Countdown

Daisypath Anniversary tickers baby growth Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, December 8, 2009

6 MONTH

hari ni genap umur Yaya 6 bulan...jadi dh cukup 6 bulan ummi menyusukan YAya dengan susu badan Ummi. dengan itu, tercapai lah target no 1 ummi iaitu menyusukan Yaya sehingga umur 6 bulan. My next target is to breast feed Yaya until she is 1 year old.Mampukah saya berbuat demikian?

Semalam try bagi Yaya mkn bubur yang diblender...mula2 muncung2 mulut die, rasa pelik agaknye, mende ape la ummi suap ni...lepas 4-5 suap baru la nampak OK.
Lepas ni Ummi buat bubur lagi ye..tp hari minggu je lah..hari biasa Yaya makan nestum ye.Tok Ma suapkan Yaya.

--->Yaya sekarang dh pandai golek-golek.Letak kat hujung tilam belah sini kejap je dh sampai ujung tilam belah sana.
---> Tangan tu sibuk je.sumer bende nk pegang..nak capai
---> suka tarik rambut n rantai ummi
---> dah mula angkat-angkat bontot dah..
---> asyik nak maaaaain je kejenye...orang suruh tido sbb dh lewat malam pon,tersengih2 nak main...nasib baik lah comel...kalo tak...
---> suka tengok cartoon

2 comments:

tinatakeshi said...

yaya,update la gambar baru yaya..auntie tina nk tgk..hihi

Raudhah anje said...

aah, auntie tina kene tgk gambar baby comel byk2..especially yang comel cam Yaya