CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Countdown

Daisypath Anniversary tickers baby growth Lilypie First Birthday tickers

Monday, March 8, 2010

yaya dh menemui satu lagi teknik bermain yg baru...entah mana die blaja ntah...dah pandai bukak dompet ummi die,keluarkan barang2 dan duit2 di dalamnye. abes kad-kad ummi direnyukkan dek budak ni.well, Yaya mmg minat sgt dgn handbag.tak kisah la sape punye handbag,asal nmpak je mesti nk tarik main. adakah ini disebabkan oleh hobi umminye yg asyik tgk gmbar2 handbag sewaktu mengandungkan Yaya? renung-renungkanlah.





Saya sangat suka aktiviti baru ini

p/s: bukan badan saya yg besar,tapi baju tu yg kecik

5 comments:

Anonymous said...

comeynye yaya ku

Lifesaver said...

tak lama lagi dia pandai tolong mama dia masak kat umah ;)

Raudhah anje said...

Anonymous: tq2...awak ni sape ek?

Capa: betul2...tp lambat lagi lah kan...sementara nk tunggu tolong yang betul2 tolong,die tolong 'mengemas' dulu

Raudhah anje said...

Anonymous: tq2...awak ni sape ek?

Capa: betul2...tp lambat lagi lah kan...sementara nk tunggu tolong yang betul2 tolong,die tolong 'mengemas' dulu

@kutopsecret said...

Pandai yaya 'kemas' handbag ummi dia..