CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Countdown

Daisypath Anniversary tickers baby growth Lilypie First Birthday tickers

Monday, August 2, 2010

sukenye diee...

Alahamdulillah pada tanggal 30 Julai 2010, Yaya dh boleh jalan. sukenye die boleh berjalan. asyik tersengih je. Ummi ngn abah pun suke. sehari je berlatih dh boleh...kan ummi dh cakap, boleh sangat sebenarnya.tp awak takut nak lepas tangan.

Bawak pegi tempat yang ada carpet terbentang luas(lokasi dirahsiakan), lagi la 'galak' die.Pegi sana sini sambil sengih2, dah semua orang pandang kami, Ummi yang malu tersipu-sipu.

Raya ni boleh la yaya bergaya dengan baju kurung ye...

ummi dan Abah sayang awak sangat.

ps: Semalam panggil nenek tukang urut datang rumah,baru le hilang lenguh2 pinggang akibat mendukung yaya.dahle nenek tu tekan kat tempat bekas kena caeser,sakitnya...harap tak de ape2 la sbb dh lebih setahun. nenek cakap urat kat ctu tegang..ye lah nek, sy tak pernah urut area ctu sejak lepas bersalin.lepas ni kene panggil part time maid pulak...hikhikhik

No comments: