CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Countdown

Daisypath Anniversary tickers baby growth Lilypie First Birthday tickers

Friday, October 29, 2010

buah tangan mamak


Ni la buah tangan yang selalu Yaya bawak balik tiap kali pegi makan kat kedai mamak presint 9. Kadang2 choki2, kadang2 lolipop. Cik Yaya kalau dah dapat mende ni diam terus, khusyuk layan keenakan makanan favourite die. Siap joget2 lagi.Mamak tu pun dh kenal dah dengan Cik Yaya. Tiap kali datang kedai mamak mesti round satu kedai. Tapi tak pernahnye pulak mamak nak kasi diskaun kat ummi ngan abah waktu bayar harga makanan.
Hairankan, macam mana budak-budak boleh tau yang bungkusan yang dihulurkan kepada mereka adalah coklat? mesti tak sabar2 suruh orang bukakkan bungkusan untuk di'ngap'.


Rehat la kejap,penat ke sana ke mari


Sekarang ni antara makanan paling digemari cik yaya adalah kerepek-kerepek. kerepek ubi,pisang,kacang dal, maruku, keropok ikan cap pinggan dan keropok,mister potato, pringles( 2 yang terakhir tu bkn ummi yang kasi ek.orang lain yang kasi). Bangun Pagi2 terus tunjuk kat tupperware kerepek cakap "nak,nak".
Sampai kena sorok bekas simpan kerepek sebab dah tak larat tengok yaya asyik makan kerepek dari pagi sampai malam.

No comments: