CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Countdown

Daisypath Anniversary tickers baby growth Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 11, 2010

yummylicious

Semalam bagi budak berselemoih ni makan coklat yang gambar2 muka die tu.
(sila rujuk entry di bawah bertajuk ALAHAI..)
Sebenarnya ummi yaya yang nak makan coklat tu,
tapi yaya dah mengamuk2 nak jugak,terpaksa la kasi.
bukan main suka lagi sampai ummi mintak sikit pun takmo bagi.
selalu kalau mintak sikit mesti die hulur suapkan makanan.
kali ni die buat dekkk je.
Abis la comot,dah la baru lepas mandi.



Emmm...cedapnyeee...







Sekejap ada, sekejap takde


Dah 2 minggu mencuba Cloth diapers brand Lunatots.
Memang berpuas hati lah sebab rasanya Lunatots lebih tahan lama berbanding brand yg murah2 tu.Walaupun letak 1 insert je, tapi tak bocor. Selalunya yg coolababy or babyland,pakai 2 insert pun bocor. Jangkamasa pemakaian CD sama je,4 jam.
Ke saya je yang berperasaan begitu. Padahal Orang lain pakai takde beza pun antara kedua2 jenis CD.
Ada sesiapa yg pernah cuba CD2 yang saya sebut di atas?
ada rasa perbezaan tak antara mereka?

3 comments:

fIzahjepp said...

aku br nk beli 1 hehe..so blum bleh membezakannya lg n tk dpt berkongsi ilmu lg kiki..nanti dh beli i bgtau ek

p/s:cantik backgroud hehe..luv luv lagi

Raudhah anje said...

cepat2 beli.nnt boleh compare.sekali ko dh mula mesti ko akan suka :)

inaks said...

dak tecik kat gambar ats tu mmg selemoih la..isk2..