CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Countdown

Daisypath Anniversary tickers baby growth Lilypie First Birthday tickers

Friday, January 7, 2011

nak jugak.....

Dah seminggu masuk tahun 2011 dan rata-rata dah tulih azam tahun baru, saya pun nak jugak la menyibuk berazam tahun ni. Walaupun tiada siapa yang heran nak tahu kan.

Yang pertama: Since we are buying a new home at P11, putrajaya, (loan dari bank yang offer interest rate paling murah pun dah approved) Dah tentulah azam saya untuk meng'deco' rumah saya cantik2 walaupun saya tahu saya tak kreatif. Kena menuntut dari majalah-majalah hiasan rumah la nampaknya.

Yang kedua: Baby yang ada tak lama nak jadi big gurl dah, mungkin boleh stop ambil Noriday. Itupun lepas baby yang sedia ada ni bercerai susu lah kan.

Yang ketiga: Nak rajin-rajin mengemas rumah

Yang keempat: Nak beli handbag baru...( en Hubby please take note)

Yang kelima: Nak pergi bercuti bersama keluarga. Tak dapat pergi jauh2, dekat pun takpe.

Cukup la 5 je...ini pun belum tentu semua tercapai memandangkan banyak nak pakai duit untuk monthly payment rumah.

4 comments:

Puan Capa said...

insyaAllah....moga tercapai!

Raudhah anje said...

aminnnn!

fIzahjepp said...

hehe semuga tercapai semua impian tu hehe...so thun dpn kene tulis la tercapai or not kiki

Raudhah anje said...

Amiinn. Tahun depan itupun kalau ingat aku tulis .huhuhu