CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Countdown

Daisypath Anniversary tickers baby growth Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, July 13, 2011

.....

sakit belakang telah mula menyerang...arghhh nasib baik masih mampu tidur lena walaupun sesekali dikejutkan oleh rengekan cik Yaya...
Tak tau la macam mana bila perut dh semakin membesar...Mesti lagi susah nk tidur lena.

Bestnye kalau dapat bantal ni




Tapi bila tengok regenye
Humangai
RM 300 lebih...
Tak bleh jual murah sikit ke?
Upah orang tolong jahitkan boleh tak?
Tp macam bulky sgt lah pulak kan kalo letak bantal ni atas katil
Menyemak je atas katil yang dah sedia semak

2 comments:

eug|ena said...

syoknye kalu dpt bantal mcm tu kan.. sure tido lena :P
tp harga dia mmg xbleh blah.. sume ratus2.. last2 mizot beli nursing pillow yg bleh support belakang time pregnant.. membantu la jugak ;)

Raudhah anje said...

deshou...sgt tak reasonable kan...aah, ada jgk nampak nursing pillow yg boleh guna as pregnancy pillow.