CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Countdown

Daisypath Anniversary tickers baby growth Lilypie First Birthday tickers

Friday, November 18, 2011

larian kitar semula sempena hari kitar semula







Assalamualaikum kawa-kawan...

Ha, kali ni saya nak promote aktiviti yang tempat kerja  saya bakal anjurkan pada  18 Disember 2011, di Laman 1 Malaysia, Presint 2 Putrajaya. Acara akan bermula pukul 7.30 pagi. Pendaftaran boleh dibuat di laman web www.ppsppa.gov.my
Berapa nak bayar?
 Tak payah susah-susah korek tabung nak bayar pendaftaran. Cuma bawa barangan yang boleh dikitar semula seperti yang dinyatakan dalam gambar di atas dan hantar ke Pejabat Cawangan PPSPPA Putrajaya atau KL atau hantar terus ke Ibu Pejabat PPSPPA  . Senangkan?


Jom ramai-ramai join.Boleh dapat T- shirt yang comel secara percuma dan yang paling best, ada cabutan bertuah yang hadiah utamanya agak grand.   Jom sertai sekarang !






7 comments:

Anonymous said...

Saya tinggal kat Putrajaya..
tapi saya x tau nak hantar barangkitar semula dekat ner??

Raudhah anje said...

Hi anonymous,
Brg kitar semula boleh hantar ke pejabat cawangan putrajaya kat presint diplomatik. Alamat sy tak igt tp satu row dengan kamdar yg dh tutup n kedai tupperware.

Anonymous said...

Thanks...

Anonymous said...

sy dh register pun.. :) xsabar.. hadiah cabutan bertuah dia ape? agak grand? mcm nk tau je.. hehe

Raudhah anje said...

ehem...ada la.doa-doa la awak dapat hadiah tu.Nnt bleh share dgn saya.hehe..and the MC on that day also deejay terkenal...so, stay tune

Raudhah anje said...

ehem...ada la.doa-doa la awak dapat hadiah tu.Nnt bleh share dgn saya.hehe..and the MC on that day also deejay terkenal...so, stay tune

zulia said...

ala..cer citer..cer citer... ni yg xsaba2 ni... kete ke?? hahaha!! xagak2 kn!!